Contact

Deelname Bright Day 2018

Bij interesse in deelname aan Bright Day 2018 kun je contact opnemen met brand partnership manager Roos Bitterlin.

Veelgestelde Vragen

Waarom kan ik alleen een kaartje kopen voor een flight en niet een hele dag?

Om je bezoek te optimaliseren zijn er zogeheten ‘flights’ op Bright Day. De zaterdag is opgedeeld in een ochtend-, middag- en avondflight. Op zondag is er een ochtend- en middagflight. Het programma is in elke flight identiek en duurt vier uur; de ochtendflight is van 09:00 tot 13:00, de middagflight van 14:00 tot 18:00 en de avondflight van 19:00 tot 23:00 uur. Vier uur is een half uur langer dan de gemiddelde tijdsduur van een bezoek bij eerdere edities van Bright Day. In dat tijdsbestek kunnen we je garanderen dat je volop van het programma zult genieten. Zo kunnen wij bovendien veel bezoekers bedienen zonder dat het event te massaal wordt. Je bent uiteraard vrij om voor verscheidene flights een ticket te bestellen maar geloof ons: aan het bezoek van één flight valt al heel veel te beleven.

Is het programma elke flight identiek?

De flights zijn zoveel mogelijk gelijk aan elkaar samengesteld.

Wat is jullie leeftijdadvies?

Iedereen is welkom maar Bright Day is vooral tof vanaf 8 jaar. Voor de bezoekers in leeftijdscategorie 8 tot 12 jaar hebben wij het Bright Kids-programma. Bezoekers onder de 16 jaar dienen op het event onder begeleiding van een volwassene te vallen.

Waar zijn de tickets te bestellen?

Tickets kunnen uitsluitend gekocht worden via deze site – klik hier. Alleen via de officiële kanalen ben je verzekerd van een geldig toegangsbewijs en betaal je niet te veel voor een ticket.

Zitten er servicekosten op tickets?

Een kaartje voor kinderen tot en met 12 jaar kost 18 euro, voor volwassen 28. Dat is inclusief servicekosten, Paylogic rekent nog wel geringe kosten wanneer je betaalt met een creditcard bijvoorbeeld. NB: Kinderen tot en met 2 jaar mogen gratis mee naar binnen.

Is het mogelijk om tickets te kopen aan de deur?

Nee, er is geen ticketverkoop aan de deur.

Ik heb tickets gekocht via Paylogic, maar heb ze nog niet ontvangen. Wat nu?

Wanneer je twijfelt of je bestelling goed is doorgekomen kun je altijd contact opnemen met de klantenservice via rtlticketing@rtl.nl.

Ik heb een toegangsticket gekocht, maar wil deze graag ruilen voor een andere flight of retour geven, kan dat?

Helaas is het niet mogelijk om tickets te ruilen en we nemen geen tickets retour.

Is er een garderobe en zijn er kluisjes?

Er is wel een (betaalde) garderobe, maar er zijn geen kluisjes. Het is trouwens niet toegestaan om rugzakken of tassen mee naar binnen te nemen.

Hoe is de horeca-situatie?

Er zijn volop gelegenheden voor een lekker bakkie of smakelijke lunch. Alcohol wordt niet geschonken op Bright Day. Afrekenen kan uitsluitend met pin. Eigen consumpties nuttigen is niet toegestaan.

Is er EHBO?

Uiteraard.

Zijn er rookruimtes aanwezig?

Er is binnen de locatie geen aparte rookruimte aanwezig.

Mogen er foto’s worden gemaakt?

Ja hoor, er mogen volop foto’s gemaakt worden. Je mag zelfs een selfiestick meenemen. Wees je echter wel bewust van omstanders.

Zijn er aparte voorzieningen voor mindervaliden?

In en rond de locatie zijn voorzieningen aanwezig voor mindervaliden en rolstoelgebruikers. Op het terrein van de locatie kun je (gratis) terecht met een speciale parkeerkaart. Bij de terugreis kun je je melden bij de intercom, je wordt dan verder geholpen. Er zijn daarnaast verscheidene aangepaste liften en toiletten.

Is pers welkom op Bright Day?

Tuurlijk. Vraag je accreditatie aan via renee.gunning@rtl.nl.

Nog andere vragen of tips?

Neem contact met ons op, dan reageren wij zo spoedig mogelijk.